Gastenboek van Warmtegroep Installatie Techniek
Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


- 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - volgende Laatste
Bericht van Peter van Dijk uit Hilversum
geplaatst op 10-08-2018
keurig geholpen
Bericht van Yuri uit Diemen
geplaatst op 09-08-2018
Good service for my CV Ketel. Monteur seemed quite professional. Was on time and did his job well. Also explained me what he was doing and which parts require periodical change (some rubbers). Also nice person to have a chat with. Happy with the service.
Bericht van H. C. Dignum uit Zaandam
geplaatst op 09-08-2018
afspraak en onderhoud prima
Bericht van Lieke Veninga uit UTRECHT
geplaatst op 09-08-2018
Vriendelijk personeel, mijn vragen werden allemaal beantwoord en mijn ketel is weer up to date. Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden :-)
Bericht van Patricia Metz Bouma uit Lelystad
geplaatst op 09-08-2018
Wij vinden de service afspraak snel kon worden gedaan de monteur was keurig op tijd en goed uit gevoerd. Keurig overleg over de onderdelen die vervangen moesten worden met een duidelijke prijs opgaaf.
Bericht van Jan Hoekstra uit Vlaardingen
geplaatst op 09-08-2018
Onze CV is onlangs gechecked. De monteur kwam keurig op tijd en heeft zijn werk prima gedaan. Wat me erg beviel was de herinneringsmail die een paar dagen van tevoren gestuurd werd. Dit soort afspraken wil je nog wel eens vergeten...
Bericht van Wim de Kan uit Vlaardingen
geplaatst op 09-08-2018
Prima service aan een overigens probleemloos werkende Ferroli ketel.
Bericht van Joke Robinson uit De Bilt
geplaatst op 08-08-2018
Vandaag monteurs geweest en ik vond het een botte behandeling. Niet even nagegaan bij de andere monteurs die gisteren en eergisteren geweest zijn om de 3-wegklep te vervangen, om te vragen of ze de pompschakelaar niet veranderd hebben van stand 1 naar 2. Daarvoor werden de radiatoren nooit warm als ik de de warmwaterkraan of douche gebruikte en nu wel. Werd mij gezegd door monteurs van vandaag dat het komt omdat het zomer is en ik dat nooit in de gaten heb gehad. Kom nou zeg. Ik ben niet stom en gek! En die mevrouw aan de telefoon beweerde tegen hem dat ze mij dat drie keer had gezegd. Ze zei dat de dichtst bijzijnde radiator altijd warm wordt en dat is normaal. Maar de verste radiator was ook warm. Dat heb ik nooit meegemaakt en ook niet de dichtstbijzijnde radiator. En omdat die mevrouw dat aan die monteur had gezegd dat ze dat al drie aan mij had gezegd zijn ze voor niks gekomen en moest ik de voorrijkosten betalen. Schei toch uit. Die mevrouw heeft dat mij wel heeeel sumier gezegd en omdat ik geen ervaring heb hierin kon ik er ook niet verder op ingaan, omdat ik niet wist waar ze het over had. Wel snel gekomen nadat ik gebeld had of ze me kon zeggen wanneer de monteurs kwamen. Ja. snel waren ze wel, maar ook snel verdiend. Nee, ik vind het een onprofessionele en botte behandeling. De pompschakelaar stond altijd op 1 en dan draait de pomp alleen als de ketel aan is en op 2 blijft ie continu draaien en gooit het warme water in de buis naar de radiatoren. Zo moest het mij verteld worden, dan had ik die monteurs niet laten komen.
Bericht van Kirsten De Wit uit Utrecht
geplaatst op 07-08-2018
Op tijd, vriendelijke monteur, alles in overleg en werkte netjes.
Bericht van Sharon Kuijs uit Breda
geplaatst op 07-08-2018
Al 4 jaar genieten wij van de service can warmtegroep. Er waren wat onduidelijkheden mbt de gasmeter en gasdruk, maar na wat extra bezoekjes en communicatie met mijn man bleek het allemaal goed te zijn. Dit jaar was het eerste jaar dat we flink wat krijg waren aan onderhoud (de pomp was vrijwel overleden geloof ik), maar daarom is de jaarlijkse controle extra fijn. We zijn tevreden over de service en de communicatie.
- 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...